dance in the dark

Datum: 2011-10-03 ♥ Tid: 20:08:00
Gjorde ett videoinlägg..men man hör ingenting eftersom jag hade musik i bakgrunden :'(  men jag ska göra om det imorgon och i det inlägget så visade jag vad jag har köpt i stan idag osv :')  Idag har vi varit hos älskade mormor och morfar och ätit där, så himla gott! 
jag har precis duschat och nu sitter jag framför tvn och titta på Pengarna på bordet med mamma & Basse, skojskoj ! på onsdag ska jag nog bli fotograferad till min nya header osv :D jag har även beställt en ny kamera laddare , wiiiiiiiie!  Jag skriver mer senare för nu ska jag titta, hihi ;) 

PUSS!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback