crazy bitch

Datum: 2011-10-07 ♥ Tid: 19:41:00
God mat på bowlingen! jag var ju iväg och åt innan med familjen och det var väldigt gott ;) Imorgon blir det ut och äta igen, haha vi äter nästan aldrig hemma på helgerna längre men det är helt okej för mig :) Jag älskar att äta ute ! Innan vi var ute och åt så träffade jag Emelie men vi han tyvärr inte va så jätte länge, wäwäwä :( men vi ska kanske träffas en stund imorgon igen, awesome !

just nu sitter jag och tittar på min kära Robin Hood, love it! Beställde ju Säsong 1 innan ju så det är den jag håller på att se, hihi. Jag lovade ju att lägga upp bilderna från idag, men dem kommer imorgon eller senare ikväll om jag har tid att blogga eftersom jag är helt upptagen med att se Robin Hood och nu måste jag byta skiva, hähä.



Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback