Baby loves to dance in the dark

Datum: 2011-10-21 ♥ Tid: 19:56:20
hellu! jag sitter och kollar på Bilar som just nu är på Disney Channel, mest för att det inte finns något annat att titta på. jag har typ spelat sims hela dagen, awesome :D OH heregud! kom precis på att jag egentligen skulle träffa Johanna idag!!! hade jag glöm helt :c fast haha, det har nog hon också gjort ! det var liksom en vecka sen vi bestämde det så.. jag ska blogga bättre nu eftersom nu är det ingen skola att gå till, awesome :) idag så gjorde jag aldrig matteprovet för eh, vi städade klassrummet istället så ska göra det på onsdag istället! Nu så ska jag inte göra så mycket, jag är trött så denna dagen är en sån '' hemma dag '' för jag ska sova ut så att jag blir pigg igen! för nu när det är mörkt ute så blir man bara tröttare och tröttare på mornarna.. jätte jobbigt! men nu så ska jag gå upp på mitt rum och lyssna på hög musik och bara njuta att det är helg ♥
puss

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback