Är trött på att vara ensam, jag vill ha ett djur!

Datum: 2011-10-19 ♥ Tid: 17:56:19
Hej & förlåt för att jag inte har uppdaterat idag! hade helt glömt bort bloggen :c 
Idag har jag ju fått mitt Sim 3 Husdjur så har nördat det, haha, men nej inte så mycket faktiskt! Denna skoldagen har varit chill för mig, har bara varit med på 3 lektioner och sen åkte jag till *** . Kom hem igen halv 3 och då nördade jag sims, hähä.  Angående rubriken så vill jag ha ett djur! dem stunderna jag känner mig så ensam eller ledsen så vill jag ha någon där, vad kan vara bättre än ett djur då?  & jag vet att jag har katt, men den vill aldrig kela eller leka eller göra något kul.. skit samma, my dreams are broken.

nu ska jag va ledsen en stund och spela sims, så puss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback