AAH! det regnar!

Datum: 2011-10-18 ♥ Tid: 15:53:38
Hellu bloggen! det känns som det var år sen jag bloggade sist, men det kanske är  för att jag bloggade jätte mycket innan men nu så blir det bara då och då :( men har inte så jätte mycket att skriva om nu för tiden känner jag. idag så ska jag göra läxor, engelska och så måste jag träna på matten eftersom jag ska göra omprov på fredag så jag måste klara det! sen så ska jag kanske träffa bästaste Emelie men den delen ser mörk ut tyvärr.. jag har för mycket läxor att göra, jag hinner nästan inte göra något annat, BUUH! NOn skulle egentligen vara klar idag, men den får faktiskt vänta! gör klar den imorgon, hähä. Jag har ju sagt att jag ska fixa en ny design, men tyvärr så har jag inte tid just nu. kanske i helgen! annars får det bli till vinter :) för jag vill ha något speciellt då! ta ett kort i snön :D  yeeeeey!

skriver mer efter jag har gjort klart engelskan för lite frihet måste jag ju iallafall få från läxorna?
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback