Wallander - Brödrarna

Datum: 2011-11-04 ♥ Tid: 18:29:42
Hej kära ni!
Idag så åkte jag och mamma till sjukhuset igen till bror min och var där ett tag.
Egentligen har jag inte gjort så jätte mycket idag, har kollat på Anna Pihl och ätit makaroner, gott!
Innan så såg jag Bad Teacher och åt kexchoklad, den var jätte bra, haha! nu sitter jag och kollar på Wallander - Brödrarna och ska snart ta min Ben och Jerrys :) SKa spela sims också för jag är vääldigt mörkrädd, och ja, jag kollar som sagt på Wallander och det är ju inte den bästa filmen att se m man är mörkrädd och själv hemma... 
Det är tveksamt om jag skriver mer sen.  Ifall jag inte skriver mer så God Natt!

puss
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback