Varför får mobbarana stanna kvar?

Datum: 2011-11-17 ♥ Tid: 18:30:39
Har inte varit så uppdaterad känner jag och jag har ingen anledning så förlåt!
Denna dagen har varit uppochner, den började bra iallafall men sen så fuckade allt upp sig totallt och det är mobbarnas fel! fyfan, hur kan dem bara stå och hålla på? Ingen i min klass är mobbade men Dem fattar inte att det dem håller på med är mobbning! så jävla förbannad! Fyfan, mobbning borde fan va olaglig, ett hatbrott så Lady Gaga skrev i sin twitter. Hatar verkligen mobbare!

NI SOM BLIR UTSATTA FÖR DETTA, NI SKA BARA KOMMA IHÅG ATT NI ÄR SUPERSTJÄRNAR! NI ÄR VACKRA SOM NI ÄR, NI ÄR VÄRDA GULD, NI ÄR BÄST!

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback