Tvn och sängen

Datum: 2011-11-12 ♥ Tid: 22:18:17
Dagen har sett ut såhär, vid 5 kom gäster hit och då käkade vi gott osv :) Sen kom Ebba över en sväng och då tittade vi på Grease och dansade, höhö. När jag gjorde fel så sa hon '' nej dem gjorde inte så '' och så visade hon hur dem gjorde :') så gullig är hon! bara 4 år ♥ Vid 18:40 tror jag den var? så spelade vi och ja, det gick sådär.. Jag brukar vara kung på det spelet men idag blev det inte så :c anntingen kom jag 3a eller 2a JAG KOM IALLAFALL INTE SIST!!! Men idag har jag varit trött, så vi kan ju skylla på det ;) Det kan också va för att jag satt och tänkte på hur  snygg John Travolta va när han var ung! rawr.
Nu ska jag titta om det går något extremt bra på MTV annars så ska jag titta på någon awesome film eller något sånt :)

God natt!

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback