The Lazy Song

Datum: 2011-11-28 ♥ Tid: 16:38:14
Musik ♥ hur skulle livet varit utan musik? det är som ens bästa vän! Den finns alltid där när man behöver den♥

Sitter just nu och lyssnar på musik, underbart! Jag har också räknat ut att det är 17 skoldagar kvar till skolavslutningen! Fast bara 16 jobbdagar, eftersom den 17 dagen så är det ju avslutning ;)
Q: När slutar ni i skolan?

Imorgon blir det skola, sen hem och göra matte och NO :c  Efter det så ska jag träffa bästavän Emelie, som var år sen, känns som det iallafall! Och på onsdag ska jag tatuera mig, ohyeah! :D Gissa om jag längtar?! Dem som gissar rätt får en länkning ♥

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback