So sorry!

Datum: 2011-11-24 ♥ Tid: 19:44:12
Men denna veckan har varit uppochner, och jag känner att jag inte har haft tid. & jag vet att jag skriver det vajre gång men det är verkligen så. Ni vet 8an är inte det bästa året, man hinner inte med saker och ting.
På onsdag ska jag iallafall tatuera mig och idag så stod jag och Sarah i kosiken i skolan, awesome ;) Haha, alla som står där ser ut att ha så tråkigt och snackar typ inte, men jag och Sarah var helt galna HAHAHAHAHA. Så bäst! Vi var typ gjorde för att stå där! ;) Imorgon ska jag ta med min rosa kamera och ta kort med bästis, vi tog kort idag med fast med mobilen och dem kanske kommer någongång. Inte idag för jag har ingen sladd, tyvärr!
Och en sak till, IMORGON BESTÄLLER JAG BILJETTER TILL JEDWARD! :D eller tror imorgon? ska iallafall göra det snart ;) Ni vet, Jedward i Januari!

puss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback