Sarah♥

Datum: 2011-11-01 ♥ Tid: 10:58:50
Kom precis hem från Eko och där köpte jag Lady Gaga kläder, ni får se bild senare ;) Det kommer passa så bra till våran ****** iih :D Sen så gick vi ju på julmarknaden och där köpte jag en stjärna som ska stå i mitt fönster, det kommer bild på den också sen. Efter vi hade betalt osv så åt vi och jag åt hamburgare, höhö bra frukost! Just nu sitter jag och chattar med en mycket saknad Sarah på facebook och hon kommer hem på fredag och så ska vi träffas på söndag!!♥ Fast på kvällen så ska jag och Mimi titta på vma music awards och sen så ska hon sova här, det gjorde vi förra året också, så satans kul :) Snart kommer syster hit in och då ska vi dricka kaffe, yesyes, vi hörs sen!

puss♥
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: daniella:)

Härligt!! Ja men det låter ju toppen!:D

2011-11-01 ♥ 14:52:19
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback