pallar inte

Datum: 2011-11-10 ♥ Tid: 14:54:03
orkar inte med skolan, orkar inte berätta om vad som hänt för det är bara sorgligt. Tror  det bara är 1 sak som har varit bra? öööh.
Kom hem för 15 min sen och nu sitter jag och tittar på någon film på tvn, Tusen Gånger Starkare, jag har sett den innan och den är väl rätt bra.
( oh vilken sorgset inlägg detta blev, eller låter )
Något jag ser fram emot är att ikväll blir det Kalkon, Gott! Kommer nog något roligare inlägg senare, så ni vet, hähä.

puss

Falska vänner är som löv, dem finns överallt.
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag älskar de med ;) <3 Ja,den 17/9 :D Har du sett de live? :D<3

2011-11-10 ♥ 17:17:27
URL: http://ninanella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback