Lördag

Datum: 2011-11-12 ♥ Tid: 11:57:35
Hallu bloggläsare! ♥
Igår blev det bara ett inlägg men jag hade tyvärr inte tid alls! Först när jag kom hem så städade jag mitt rum och sen när jag var klar så satt jag på Grease ( har aldrig sett hela filmen :$ )och tittade på den sen så träffade jag Emelie, och hade det galet kul ute i kylan! Beställde pizza och sen drog hon hem. När mamma kom hem så hyrde vi Irene Huss i skydd av skuggorna, lika bra som alltid! När den var slut så kröp jag ner i min säng och tittade på Jersey Shore och då orkade jag inte sätta på datorn när det var slut..

Jag vaknade för ett tag sen och då tittade jag på tvn och åt frukost. Jag har inte hunnit med så mycket än, har mest lyssnat på musik. Idag så vet jag inte vad som hände, har inte hunnit snacka med någon, men jag ska nog hålla mig inne för jag känner att det sitter smärta i halsen och det är -1 ute, BRRRR!
När jag har blivit fotad så kommer det nog upp en ny AWESOME design! :D Den kommer att vara GRYM!
I CAN'T WAIT TO SHOW IT FOR U!

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback