Let The Dream Begin

Datum: 2011-11-29 ♥ Tid: 19:42:10
Min blogg kommer bli roligare, mer intressant och bättre efter min nya design, awesome ellerhur? :D 
Bilder ska tas inom kort, alltså kommer ny design inom kort, iih!

Nu blev jag precis dumpad genom facebook, trevligt trevligt.
Men jag gråter inte för det, nej nej :) Jag har det hur bra som helst!
Sitter och lyssnar på musik och ja, inte så mycket faktiskt. Tänkte slänga mig i duschen för måste raka benen eftersom imorgon ska jag tatuera mig. Inte för att jag behöver raka benen men ändå, kan ju inte göra det fören det har läkt så att jag inte cutar bort det ^^ FAN VA HEMSKT DET SKULLE VA!! Inte för jag tror att jag skulle lyckats med det, men mest nu när det ska läkas, sen kan jag nog göra det som vanligt igen :)
Bilder och kanske en video kommer imorgon, vi får se :)

puss :)


Bild från London 2011
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback