LaLaLa

Datum: 2011-11-07 ♥ Tid: 18:23:53
Denna skoldagen har varit, njaa, dålig? eller vad man ska säga. Hänger verkligen inte med och jag orkar verkligen inte med skolan.. Gjorde inte så mycket eftersom vi hade bara, hmm.. 2 seriösa lektioner? känns ju lönt. Imorgon är det samma sak, 3 lektioner sen gympa. Gick tidigare för skulle till tandläkaren, höhö. Sen hem och då eh, ja satt jag mig vid datorn och skrev ett inlägg men suddade ut det igen.. Kollade även lite på tvn sen kom mamma hem och då snackade vi och bestämde oss för att ta en promenad så det gjorde vi! Skönt väder ute också, så mysigt. Nu längtar jag till vintern, eller jullovet. Det kan jätte gärna snöa på jullovet men inte när det är skola för jag hatar verkligen när folk kastar snöbollar på en :(  INTE KUL!
Senare ikväll så ska jag och mamma se Fotbollsgalan, trevligt trevligt! ohyeah.
Nu ska jag ta och sjunga lite så vi ses senare!

puss

Saknad!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback