Läääsk!

Datum: 2011-11-01 ♥ Tid: 19:57:42
oh heregud va jag blev sugen på läsk!!! SÅ jag bad mamma köpa det innan hon åker hem ;) Men när man är törstig så är faktiskt läsk godast och alltid när jag blir törstig så blir jag sugen på läsk, SKIT JOBBIGT! fast jag är törstig så ofta så det är ju bra. Mycket onödigt inlägg men jag tycket att ni behöver veta!
men nu när jag håller på att göra ett inlägg så kan jag ju skriva att om vad som kommer att hända imorgon. Först så ska jag till stan och det var väldigt längesen jag var i stan sist känns det som, men jag har inte haft tid att åka in men imorgon blir det :) Efter det så ska jag  hem och fika hos mormor och morfar, så härligt ;) Sen om Rebecca kan så kommer hon hit och då blir det att träna med hon och Emelie så träjvligt! Nu ska jag sätta mig framför tvn och titta på något, haha vet inte vad! men MTV brukar oftast ha bra program så blir förmodlig MTV, yeah!


puss ♥
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback