Jag vill bli något stort..

Datum: 2011-11-13 ♥ Tid: 19:52:10
Jag vill stå på en scen och göra det jag alltid har velat göra. Sjunga, spela teater.
Jag vill stå bakom en kamera. Jag vill, Jag vill!
Jag har alltid haft dessa drömmar, kommer förmodligen alltid att ha. Efter ********* så ska jag ta tag i mina drömmar, jag ska göra dem till verklighet. Jag tror på mig själv, jag gör det! Jag vet att jag kan klara det. Jag vill göra det nu, jag vill visa världen vad jag går för. Det är jobbigt när alla andra säger att jag inte kommer klara det, men det finns även dom som säger att jag kommer klara det. Känns som dem försöker trycka ner mig, dem vill att jag ska misslyckas. Men nej, jag ska klara det. Jag ska.

I was born to be a star.


Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Det kommer du säkert få göra också :D <3

2011-11-14 ♥ 15:58:44
URL: http://ninanella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback