If I were president it would been illegal to bullied

Datum: 2011-11-29 ♥ Tid: 13:56:11
Hallu!
Sitter här och gör NO som går, sådär. Den skulle egentligen bli färdig förra veckan, men eftersom jag inte förstår ett skit av NO så blev det lite försenat.. Men ja, det får bli som det blir.
Jag har iallafall bestämt mig för att efter jag har gått ut denna skolan så ska jag gå i en skola i New Yorik, i High School! :D skit kul! jag har läst om det och det ska vara precis som i filmer, fast bättre! Gissa om jag längtar! :D Längtar faktist ^^ Hoppas bara att någon följer med mig!! Vill inte bo där helt ensam :(
Tänker seriöst inte gå i skola här för jag trivs verkligen inte.. Inte här där jag bor iallafall.
Vet inte hur det är i resten av Sverige? Är allt bra där?

pusspuss, ni är bäst .
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback