hemskt mycket förlåt!!!

Datum: 2011-11-09 ♥ Tid: 16:52:06
Men har seriöst inte var aldrig vid datorn igår :/  Men det hände ändå inte så mycket så det gör väl ingenting, eller? :$
Det roligaste igår var att jag och mamma beställde biljetter till den nya Twilight filmen Breaking Dawn, askul :D Längtar!! 
Skolan idag har varit både bra och dålig, dryg dag som alla andra onsdagar, höhö. Eller dem första 3 lektionerna var OK men sen kom AP  oh fyfasen! Jag gjorde om en tröja sen så tog orket slut så jag satt ner och snackade och eh ja, försökte fly!! men det gick ju inte alls bra, wäwäwä. Slutade vid tre och då drog jag hem och så tog jag en pepparkaka, haha tycker ni att det är för tidigt med pepparkakor än? själv tycker jag att det påminner om julen och jag älskar julen :) Sedan drog jag, mamma, Kevin och Ebba ut på en promenad. Skönt väder ute så det var awesome! Kom hem för 1 timme sen och då så lekte jag med Ebba och Kevin, mest Kevin för Ebba kollade på tvn. Nu ska jag hjälpa till med maten, blanda dipa osv för vi ska äta räkor, MUMS PÅ HÖG NIVÅ!!! :D I looooove it!
Vi hörs senare Dude!

puss
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Fin blogg du har :D

Såg på tidningenjulia.se att du gillar Jedward... Jag med ;) :D

2011-11-09 ♥ 18:09:16
URL: http://ninanella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback