Hallu!

Datum: 2011-11-13 ♥ Tid: 19:23:58
I will dance, så ska nog göra det!
Fast först vill jag berätta att eh, innan så kom Mimi hit och då så tittade vi på Harry Potter ^^ awesome. På onsdag får jag föresten den nyaste Harry Potter :D den släpps då också!! Fast först gjorde vi makaroner och kollade på Phineas och Ferb innan vi kom på att vi skulle se Harry Potter. Sen så snackade vi när den var slut och så skulle jag äta så då drog hon hem. Slängde mig snabbt i duschen och sen satt jag mig här, hihi. Tänkte titta på ett program som jag spelade in på MTV innan som heter Awkward som är asbra, I love it! Senare ikväll blir det Jersey Shore ♥  Imorgon är det skolan, absolut inget som lockar!
Nu ska jag hitta en borste så jag kan fixa håret, alltså föna det och platta det så att jag inte får det allt för jobbigt imorgon ^^

pusspuss
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback