Haha w000t? är jag redan vaken?

Datum: 2011-11-19 ♥ Tid: 08:05:06
dock kan det bero på att jag har för mycket saliv i munnen och jag är sjukare än någonsin urk! Eller kanske inte sjukare än någonsin men eh, sjukare än var jag var innan! Känns som jag inte kan svälja och jag får panik :c Kunde inte sova i natt, låg bara och tänkte på HANfinaste och så när jag tänkte på vad som hände i dag så fick jag ett sånt glädjeryck så jag kunde aldrig ligga stilla! höhö. Saknar han. Jättemycket.
Sitter och lyssnar på Lady Gagas låt Paparazzi och jag tycker den påminner jätte mycket om honom! Jag älskar båda två. Idag ska jag försöka ta lite bilder för det var ett tag sen ni fick nya bilder. Men jag fastnar aldrig på bilder längre? :( Typiskt!
Jag ska nog ta och vandra ner och ta en alvedon så att jag kanske mår lite bättre ;)

puss
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback