Haha, känner mig SÅÅÅ duktig!

Datum: 2011-11-29 ♥ Tid: 20:49:06
Nu har jag precis duschat av mig, alltså kroppen, och rakat mig. Och det är rätt roligt eftersom jag skrev innan att jag skulle raka mig nu så att jag inte cutar väck tatueringen sen, och vet ni vad jag gjorde?
JA precis! Jag råkade skära mig på benet! HAHAHAHHHA, fail! xd
Dock inte så farligt, men tog ändå plåster så att min pyjamas inte skulle bli mer röd :c

Nu ska jag först gå ner och borsta tänderna och ta ansiktskräm för det glömde jag ^^  sedan ska jag sätta på tvn och lägga mig i min säng, mysigt :) Skriver kanske imorgon innan skolan, annars kommer jag hem vid fyra tiden ungefär.

FAIL!
Awesome Handduk!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback