guess what?!

Datum: 2011-11-18 ♥ Tid: 16:44:16
klocka 19:00 på kanal 6 så börjar VAMPIRE DIARIES! :D Oh gud vad jag har längtat!!!
Alltså har det hänt 1 SUPER bra sak i dag och sen kommer det hända 1 till SUPER bra sak! Hur bättre kan denna dagen bli egentligen ?:D  hihi ^^
Ikväll blir det barn passning, fast aah! just nu skulle jag behöva prata med min storesyster men såklart så jobbar hon :c    Inte okej!  Hello I'm in a love situation! Men nej, det kan vänta ;) eller ? uuw Jag vet inte vad jag ska ta mig till! Så orolig att jag inte ska duga för honom och så kommer det massa tankar '' jag är inte tillräckligt bra för han '' osv. Skit jobbigt :( Men han får mig så glad, när jag ser han kan jag inte sluta le. He make me so happy I could die.
JA, jag är KÄR! och jag har aldrig varit såhär mycket KÄR förut. Rent ut sagt har jag aldrig varit KÄR. När det kommer till kärlek så har jag hört att man ska snacka med äldre syskon, men har aldrig gjort det innan så har alltid gått till Emelie som alltid får mig tänka positivt även om det inte är så jätte lätt. jauw. Just nu känner det som om jag kommer dö singel.. Dessa tankar. Dem är hopplösa!

men nu ska jag äta, puss puss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: emelie

man ska alltid tänka positivt fast de kan vara svårt ibland. så jävla gulligt de han gjorde till dig. tänk ändå efter, han valde just dig så gulligt. så glad för din skull att du har hittat någon, som du är kär i :D<3

2011-11-18 ♥ 17:48:36
URL: http://eemelieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback