God kväll!

Datum: 2011-11-02 ♥ Tid: 21:48:01
Rebecca och Emelie drog hem för ett tag sen och vi tränade aldrig tyvärr för vi snackade mest så det blir på söndag när alla tjejer är med istället. Men jag har varit ensam ett tag nu så har kollat på Bonde söker fru och Berg flyttar in, väldigt bra program och vilket lyigt hus han hade! :oo  Jag måste lägga mig tidigt idag också för ska till *** imorgon, bläää. Nu ligger jag i min säng och kollar på Hem Till Midgård och läser Skvaller tidning, I luv it !  Det kommer upp dagens outfit  imorgon, Det lovar jag! :)
Nu ska jag läsa klart och sen sova. Sov så gott!

puss
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback