Ett '' Hej '' och du förgyller

Datum: 2011-11-21 ♥ Tid: 16:48:06
Kom hem för ett tag sen från skolan och då så gjorde jag ingenting ( tror jag? ) .
Denna dagen började bra, sen gick det ner och sen upp igen och jag är glaad :D sitter och lyssnar på julmusik?! eller mamma gör det och jag sitter vid hennes dator vid soffan ^^ 
Dagens outfit kommer senare när jag har min dator för behöver en kamerasladd om jag ska lägga över dem på denna datorn men har inte den här & till min dator behöver jag bara sätta i det kortet (haha wtf, det låter konstigt :c ) men ni fattar nog vad jag menar!
Senare så ska jag träffa Emelie och kanske Adam, skojskoj. Fast först ska jag käka och jag vet inte när maten är klar. Typ vid sex, haha detta var en onödig nyhet för, haha intressant för att veta vilken tid jag ska träffa dem liksom? ^^ jaja ni får lite onödig information här ;) Dax för att lyssna på POP musik, så puss!


Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback