***

Datum: 2011-11-11 ♥ Tid: 07:34:51
oh så var det fredag igen och jag har precis fixat klart mig. Nu väntas det 7 timmars slit i skolan, ush! Efter skolan så ska jag hem, städa rummet osv. Nu väntar jag på att Mimi ska smsa att hon är klar så vi kan dra dit. Egentligen skulle jag till *** men hon var sjuk idag så det blir ingenting med det, tyvärr! Det kunde gjort mig lycklig redan idag, men det får väl vänta. Nu ska jag packa ner alla saker till skolan och sen så ska jag dra. Och fyfan va smart jag är som precis kom på att vi har glosor till idag, hahahahahahahaha. Fick dem i onsdags. KUL KUL! skit samma, orkar inte bry mig längre, skolan ger för mycket läxor. SERIÖST!

puss
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback