Bror min ♥

Datum: 2011-11-03 ♥ Tid: 16:26:54

Dagens uppdatering har absolut inte varit bra, jag vet! Men saken är den att halv åtta så åkte jag till *** och var där ett tag sen åt jag och mamma frukost på Fantasi, väldigt gott! Åkte hem sen en snabb vända innan vi skulle till sjukhuset där bror min är :( Han opererades igår. Påvägen hem så sov jag och om jag somnar mitt på dagen så är jag trött resten utav dagen så när vi kom hem så la jag mig på soffan direkt och satt på tvn och vilade. Vi har precis ätit så ja, blir minns 1 uppdatering till, Dagens Outfit som jag lovade :)  Min dator är död eller batteriet är slut, wäwä :( Men jag ska sätta mig vid den innan jag ska sova så då kommer nästa uppdatering.

puss.

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback