Black Jesus † Amen Fashion

Datum: 2011-11-14 ♥ Tid: 19:51:05
tjenixen!
Jag tror att jag håller på att bli förkyld osv, och ändå så tränar jag, SMARTFLICKA! fast nej.
Denna dagen har varit, mjaw som alla andra måndagar xd Sov morgon osv, hihi awesome.
Men hjälp, denna veckan har jag 3 prov och massa läxor, o yeah va skoj eller kanske inte :c
SOn klarar jag nog iallafall för jag har rätt enkelt för SOn :) Imorgon blir det ingen skola, ska iväg iiih !! Så det blir att sova tidigt tidigt idag och imorgon får jag massa saker jag har besällt också! KAN DET BLI BÄTTRE?! jo ett skivkontrakt och att någon ringer hem och frågar om jag vill ha huvudrollen i en film! OMJ!
Tänk om livet hade varit som en film? det har varit awesome :) Då hade förmodligen detta hänt redan! eller som en dröm? ännu bättre!

OCH JAG FICK VÄRLDENS GULLIGASTE KOMMENTAR INNAN FRÅN EN URGULLIG TJEJ SOM HETER NINA!!
omg, dog lite där! http://ninanella.blogg.se/ ♥ puss på dig!


Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Nina

hihi puss på dig <3

2011-11-17 ♥ 17:55:30
URL: http://ninanella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback