Babyrosa hår?

Datum: 2011-11-07 ♥ Tid: 19:30:37
Funderar på att färga håret rosa? Mmm, jag tror faktiskt det :)  Det var ett tag sen sist ju! fast sist blev det vääldigt mörkt. Jag vill ha babyrosa hår, hihi^^ Så gulligt ♥ Dock vet jag inte hur det hade blivit på mitt hår? kanske om jag köper 2 flaskor? vi får se hur jag gör. Men någon förändrig måste det ju bli, ellerhur? ;) Man tröttnar ganska snabbt på att ha samma hårfärg förlänge.. Men först ska ja ta itu med *********** och ***** sen får vi se hur det blir.
Nu ska jag gå ner och tvätta bort sminket och sen sätta mig vid tvn med mammsen!

puss
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback