Asså pphilippaa?!

Datum: 2011-11-07 ♥ Tid: 08:15:24
God morgon!
Jag har precis gjort klart mig, nästan! Håret som vanligt. Hatar att jag har förstört mitt hår totalt -.-' FUU!
Idag så måååste jag göra läxor, eh har vi läxor förresten?! haha, wtf. Men om vi får så måste jag. Men ush jag orkar inte med skolan, orkade ett tag men inte längre. På onsdag kommer jag vara spänd iallafall, dock inte för skolan. Kanske berättar det senare, vi får se. Det är kanske inte det bästa om jag delar med mig av den saken till er, men det är en sak som kommer göra mig lycklig, förhoppningsvis!
Angående den mystiska rubriken så är det såhär att JAG MÅSTE BÖRJA BLOGGA SERIÖST IGEN!!! Blir smått arg på mig själv.. oooh! Jag ska skärpa mig, DU MÅSTE PPHILIPPAA!


Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback