Är det såhär det känns att vara kär?

Datum: 2011-11-19 ♥ Tid: 22:51:04
Hejsan alla fina!
Innan träffade jag Emelie, Sofia och Linnea och då var vi ute och busade hähä (6) Men Linnea drog snabbt hem igen och då frös jag eller kasnke vi EXTREMT mycket så vi drog hem till mig och snackade och sen så ringde Robin en mycket saknad person som jag inte har träffat på år och dar, iallafall inte efter sommarlovet! & när han kom satt vi på Takers som är en mycket bra film! Love it. SÅ vi har titta på den tills dem skulle dra hem. Då tvättade jag mig och var överlycklig för jag tänkte på HAN och varje gång jag tänker på att kan jag inte vara stilla!! Antingen hoppas jag omkring och skriker eller ligger jag ner och får något mysko ryck ^^ Jag tror aldrig att jag skulle säga detta, men jag längtar tills skolan på måndag :s kalla mig GALEN för det skulle jag gjort!
Nu ska jag lägga mig i min säng och titta på Bert, haha bäst! och sen invänta ett skypesamtal från Emelie ;)
( Om hon orkar för hon var sjukt trött när hon skulle hem ^^ ) VAR ÄR MIN TELEFON FÖRESTEN?!! omg. Den ligger nog i min säng, haha. Inga bilder har jag från idag, tyvärr!
Sov så gott!

puss

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback