2011-11-06

Datum: 2011-11-06 ♥ Tid: 10:35:04
God morgon sötisar ♥

Jag vaknade för ett tag sen tyvärr, jag drömde ju en sån underbar dröm :(
Jag ska fixa mig efter att jag har skrivit klart detta eftersom att jag ska häsla på bror på sjukhuset igen, tycker att du borde komma hem snart ! saknar dig. Sen så ska jag träffa Emelie Sarah Rebecca och Lilly en stund och sen ska jag va med Mimi och vi ska titta på Music Award, yay! o så ska hon sova hos mig ♥ HEJA LADY GAGA!  hihi I love u ♥  Jag har precis lagt över ny musik på min mp3 så jag kan lyssna på det i bilen och imorgon i skolan, WÄWÄWÄÄWÄWÄWÄWÄWÄ vill inte dit..

puss ♥
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback