What doesn't kill you makes you stronger

Datum: 2011-12-13 ♥ Tid: 21:38:20
Hallu! ♥

Nu är det såhär att jag fotade innan osv, men inga bilder blev som jag hade tänkt så den nya RIKTIGA designen kommer senare. Nu får det bli denhär sålänge tills den andra blir klar ;)

Denna dagen annars har varit chill, först i skolan så var det Lucia och bästis var med och var jätte duktig ^^
Men efter det så hade vi vanliga lektioner, dock bara 2 innan lunch och sen hade vi gympa, och sen FRIHET! YEEEY! oooh jag kom & tänka på en sak att imorgon så är det bara 1 vecka kvar innan jullovet :o tiden har gått algalkgselkg sjukt fårt! OMG. men det är gött :)
Men något jag är lite orolig för är att ni kanske blev besvikna att min nya design inte kom upp idag :( FÖRLÅT! Men den kommer inom kort!
Nu ska jag iallafall lägga mig i sängen och kolla på något på tvn eller film, najs!

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback