we just like to party like to p-p-party yeah

Datum: 2011-12-03 ♥ Tid: 10:09:57
God morgon ♥
Julafton närmar sig och jag är så sugen på att slå in julklappar, hihi ^^ Jätte kul ju!
Jag ska träna snabbt nu och sen äta frukost och fixa mig osv, för vid halv tolv bär det av till Sarah älskling, super kul! Berättade ju igår vad vi skulle göra, det händer säkert mer saker men det är nummer 1 iallafall ;) Ska bli så himla kul! Bara ett JA så bär det av till sommaren, iiih!
Kan ni gissa vad vi KANSKE ska göra? ;) Hmm.. Ledtrådar kommer.
Men vid halv sex kommer mamma och hämta mig för vi ska till Lotta och Lasse ikväll, awesome!

Imorgon ska jag kanske också träffa Sarah, inte 100% säker men hoppas!
Skriver iallafall mera senare, puss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback