we found love in a hopeless place

Datum: 2011-12-25 ♥ Tid: 12:01:00
God Morgon! ♥

Idag så blir det att fira julafton, yey! :D :D :D
Ska hjälpa pappa med att städa i huset så det blir fint tills ikväll och fixa maten.
Ska även duscha senare och fixa mig &sånt ;) Gästerna kommer vid fem tiden, jag kan inte säga att jag har gått om tid för helt plötsligt är dem här, jag är liksom en sån som skjuter upp tiden ^^ ikke bra!
Därför tänkte jag att jag ska kanske duscha nu? & sen städa!
Kanske borde städa mitt rum också.. blä, pphilippaa gillar inte att städa, STORT OGILLA!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Clara♥

God Jul på dej med !

2011-12-25 ♥ 13:43:54
URL: http://claraolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback