Typ Nobelfest ^^

Datum: 2011-12-10 ♥ Tid: 18:14:48
Hallu!
Jag har precis fixat klart mig och ska snart gå ner till familj och gäster.
Det blev en blåskjorta med tights, känner kanske mig lite utanför när alla andra har klänning, men det får bli såhär ändå ;) Jag tog på rött läppstift också och lite mascara som makeup och tog på en ring och ett halsband som jag älskar ! När det kommer till håret så fixade jag inget speciellt för mitt hår är omöjligt -.-' Allt har gått bra förutom det.. Men jag plattade det iallafall och försökte '' puffa '' upp det lite ^^
Har inga bilder tyvärr.. Ska skärpa mig med det, det blir ju tråkigt annars!
Men efter designen så kommer allt bli 99 x bättre ;)

puss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback