Sons Of Anarchy

Datum: 2011-12-27 ♥ Tid: 14:39:28
Hallu! ♥

Somnade rätt sent igår så är fortfarande trött, för vid nio tiden så vaknade jag av att någon knakade på min dörr, mamma! Hon undrare om jag ville följa med till stan, så har varit i stan idag :) Ni ser vad jag har köpt på bilderna där nere ^^ Ikväll ska jag träffa bästavän Emelie, yey :D Jag ska ta med kameran så det kommer bilder! & jag lovade ju att lägga upp bilder på vad jag fick i julklapp, men tänkt göra ett videoinlägg istället? hmmm.. får se ;) Ska se ett avsnitt till av Sons Of Anarchy och sen träna en stund.

Klicka på en bild för att få den större

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback