& så börjar man bli sjuk igen nu lagom till jul!

Datum: 2011-12-15 ♥ Tid: 16:25:23
Hallu !♥
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår... det är såhär att jag först kom hem & hyrde en film på tvn som jag inte han se klart för jag skulle klippa mig & efter det när jag kom hem igen så såg jag klart den filmen som då heter Kyss Mig, filmen va bra! iallafall så efter det så tittade vi på Bonde Söker Fru och sen så somnade jag^^ Idag har det inte hänt så mö, skola sen stan. Handlade nästan klart med julklappar, har bara en kvar som ska beställas idag! Iiiih :D Den första julklappen jag ska byta är till helgen när jag ska träffa bästaste Johanna ♥ Jag är lite avundsjuk över den julklappen hon kommer att få :c vill också ha den!!
Vid sex tiden så kommer farmor och Åke hit på en fika och sedan blir det Tomten Är Far Till Alla Barn, HAHAAHAHAHAHAHAHA älskar den!

En söt bild på en MYCKET söt Sarah!


Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback