Peter Pan ♥

Datum: 2011-12-19 ♥ Tid: 18:40:19
Hallu bloggläsare! ♥
Desigen har blivit bättre, hähä ;) Nu ska jag inte ändra den så den får se ut såhär ett taag nu!
Först idag så var det skola och det var SJUKT awesome! typ bästa dagen i skolan i år ^^
När jag kom till skolan så var först ingen där, haha, var där helt ensam.. Fast Sarah kom 5 min efter ;)
Iallafall så började vi 09:10 och började dagen med att se en sjukt bra film, Devil! SJUKT BRA ÄLSKAR DEN FILMEN! blir att se den igen mycket snart för älskar verkligen den ^^ REKOMMENDERAS! Skrek till nån gång men den var egentligen inte läsklig men den kom såna '' hoppa till '' scener :) Efter det så skulle vi se en annan skräck film som Jocke hade med sig men den funkade inte så då satt vi på Sarahs andra film som jag dog av i början men sen så upptäckte vi att den var på spanska så då orkade vi inte kolla så folket satt på något annat så jag drog. Satt vid datorn i Bildsalen med Sarah älskling och sen åt vi och sen gjorde vi julkort, skoj skoj! Klockan 13:00 så skulle vi in i gympasalen och se på finalen i handboll, ( glömde berätta att idag var det tomtecupen! & jag var ikke med ), sen slutade vi! HUR A W E S O M E   ÄR INTE DET?! :D Gick hem till min faster och kusiner efter skolan, riktgit trevligt :)
halv fyra hämtade mamma mig och så åkte vi hem & jag gjorde inte så mycket mer, satt vid datorn och fixade designen ^^
Nu ska jag iallafall kolla på PETER PAN!!!!!!!! OMG ÄLSKAR DEN FILMEN JÄTTE JÄTTE MYCKET!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback