LONDON!

Datum: 2011-12-17 ♥ Tid: 22:44:21
OOOH VET NI?! :D
Nu är London resan beställd! OMG, så himla glad just nu!!!
Jag minns redan första gången jag var där och jag ville inte hem! Det är då som jag är som gladast, inte bara i London men när man lämnar Sverige så får man en annan känsla i kroppen, en underbar känsla!
Det är bokat till den 3 Februari, tyvärr följer inte alla med denna gången men det kommer ändå bli A W E S O M E ! Synd bara att det bara är 3 dagar :( Jaja, bättre än inget alls ;)

Lite bilder sen första gången vi var där


Propfull tunnelbanetåg ( eller vad säger man? ^^ )




Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback