Let's play a lovegame

Datum: 2011-12-27 ♥ Tid: 22:07:10
Hallu! ♥

Träffade Emelie innan och hon drog precis hem typ så nu håller jag på med min nya design, headern är klar och har varit det ett tag så nu är det bara kodsakerna kvar, blää.
Jag och Emelie drog först till ST1 och så köpte jag en riktigt sexig tändare, haha rawr! Kunde inte motstå! Dock köpte Emelie den till mig så ska ge henne pengar, mest för att påminna mig själv, hihi ^^ Köpte även varm chokladmjölk, gottgott! Vi satt ute i kylen ett tag och sen gick vi hem till mig och fixade hennes design lite och lyssnade på Mange Bjuder, älskar den låten ♥ Sen satt vi oss i min soffa och satt på Sons Of Anarchy men kollade bara i typ 5 min sen så började vi prata om pojkar osv ;) Det var väl det vi gjorde, trevligt hade vi :) Lyssnar på Lady Gaga nu, och ska fortsätta pilla med designen som kommer upp senare så det är bara att hålla utkick helt enkelt!

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag älskar också Mange Bjuder ;) <3

2011-12-29 ♥ 13:33:04
URL: http://ninanella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback