JULLOV OCH E I ALLA ÄMNEN!

Datum: 2011-12-21 ♥ Tid: 13:12:29
Hallu! ♥
Nu är det jullov och jag är så glad, wiiiie! :D Var i kyrkan innan och jag ogillar kyrkor, det är så tråkigt ^^
Det varade bara i 15 min typ, BRA! Efter det så fick vi först våra betyg och jag fick E i allt, oooh va glad jag blev! Trodde faktiskt jag skulle få F i någonting. Sen så gav jag Sarah & Rebecca varandra julklappar och jag fick jätte fina julklappar! älskar den! Blev jätte glad :) Mamma hämtade mig efter det så åkte vi hem och började med julgodiset, mums!
Nu ska jag iallafall dra ut och träffa bästaste Emelie och byta julklappar, hihi ♥ I LOVE U!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad roligt att du fick E i allt :D

2011-12-21 ♥ 15:37:09
URL: http://ninanella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback