Judas, kiss me if offenced, or wear an ear condom next time

Datum: 2011-12-17 ♥ Tid: 10:36:55
God morgon! ♥
Sitter här och ska snart sätta på sims 3 för blev väääldigt sugen på att spela det ^^
Har typ precis ätit frukost och sen har jag inte hunnit med mer, men dagen har inte varit så länge.
Lite senare så ska jag träffa bästavän Johanna som var minst 2 månader sen jag träffade så det ska bli sjukt underbart! Ikväll så kommer folk hit, ska fira förnyår, hihi ^^
Ska duscha sen och fixa mig men efter det så kommer bilder på outfit och mitt nya hår, yey :d
Har även köpt nytt smink, eller 1 ny ögonskugga men jag älskar den!

puss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback