Inside I dancing

Datum: 2011-12-02 ♥ Tid: 21:44:35
Hallu snyggingar!♥

Känner att jag inte har så mycket att berätta, skolan som vanligt ju.
Först AP, dock gjorde jag och Sarah inte så mycket, spelade sånt fotbolls spel med Robin och Markus iställat ^^ Jag och Markus var ju bäst, vi vann ju! Sen gick vi tillbaka till klassrummet och snackade om att vi tjejer skulle göra en **** tillsammans! :D iiih! Eftersom det inte är 100% säkert så skriver jag inte vad vi ska göra, men berättar senare om vi ska göra det, ofc ;)
Sen jag kom hem från skolan så har jag inte gjort så mycket, pratat i telefon med Sarah 2 gånger och Emelie 2 gånger om både denna saken och andra saker :)
Imorgon så ska jag hem till Sarah och dem andra tjejerna också, Rebecca och Emelie ♥ Prata om denna saken och baka pepparkakor :) Bilder kommer oxå! Ska bli jätte kul verkligen!

Jag har precis tvättat mig och väntar just nu på att mamma ska komma upp så vi kan se Vampire Diaries som jag spelade in eftersom hon har jobbat ^^
Kanske lägger jag upp dagens outfit senare eller kommer den imorgon, då får ni se min nya kofta som kom hem till mig igår, yeah! Jag älskar den ♥

puss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback