I love you more then I did before.

Datum: 2011-12-08 ♥ Tid: 16:07:06
Skolan idag har varit, gråtsam? egentligen som vanligt, fast med tårar.
Ingen kan göra något åt det, så det är inget att gnälla om.
Mamma hämtade mig vid två tiden så åkte vi hem, jag har hunnit se en film idag och snart ska jag duscha.
Den nya designen kommer snart, det är ju helg! Imorgon kanske? ;) eller nej, isåfall lördag! Bilder kanske  tas imorgon ;) Men jag vill att den ska bli klar på en gång så att det inte ser konstigt ut, så någon dag jag har tid helt enkelt! Imorgon kommer det bli en hemsk dag... men det är väl bara att acceptera läget och gå vidare, även fast det kommer bli svårt som fan! tårar tårar tårar :(


Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback