Ge mig mod, ge mig stryka att berätta hur jag känner

Datum: 2011-12-11 ♥ Tid: 21:01:24
Hemma från julbordet och det var riktigt gott !
Ni skulle varit med ;) När vi kom hem så hyrde jag och mamma den nya Irene Huss och den var mycket mycket bra! Ta&se den ni som inte har sett den och gillar polisfilmer vetja.
Nu sitter jag här och tänker, och ska snart gå&lägga mig för är trött. Imorgon har vi sovmorgon till 10 över 9 så det är chill. Dock är skolan inte rolig längre.. fast den har aldrig varit rolig, men jag menar rasterna.
Nu fattas det något..någon.
Iallafall så efter skolan ska jag hem till Rebecca, mmmyes! Sarah ska också dit och Emelie tror jag? Jag är inte säker.


Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback