En uppbokad vecka!

Datum: 2011-12-28 ♥ Tid: 22:32:55
Hallu! ♥
Har precis bestämt vilka färger jag ska färga håret, nämligen rosa och grönt :) Mina favorit färger!
Sen är det så bra för har äntligen hittat grön hårförlängingen :D Rosa löshår har jag ju haft innan så vet var jag ska beställa det, inga problem! Färg ska förståt också beställas ^^ det kanske tillochmed blir bara rosa.
När det blir vet jag ikke. Sist jag var i London så hade jag rosa underhår med förlängning, kanske borde ha det denna gången ockå? ;)
Iallafall så var jag ju hos min faster innan, jätte trevligt! God mat och trevligt folk!

Såhär ser resten utav min vecka ut!

Torsdag: Emelie
Fredag: Johanna
Lördag: NYÅR!
Söndag: Nytt år, nya tag




Saknar mitt hår, SJUKT JÄVLA MYCKET!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback