Dancing like a rockstar

Datum: 2011-12-30 ♥ Tid: 17:09:18
Johanna har gått hem för en timme sen ungefär och under den tiden har jag ätit förrätt och lyssnat på musik.
Awesome!
Ska snart äta kvällsmat och sen blir det Ben&Jerry med mamma samtidigt som vi kollar på Vampire Diaries! :D
Längtar så sjukt mycket för det var inte förra fredagen och det slutade så spänande, fick typ panik när dem sa att det var uppehåll den fredagen :c
Asså jag funderar fortfarande på vad jag ska ha på mig imorgon, så svårt! Men får väl bli en klänning, men då har jag ingen ficka till min mobil? Väska? Men har dock ingen väska som passar till den klännigen jag funderar på att ha, så ja. Ibland vore livet enklare som kille, man kan ha jeans i alla lägen! Haha.
Resultatet kommer imorgon vad jag har valt så ni får kika in då & se ;)

Bara för att Tom Kaulitz är så sjukt snygg! Grrrr.
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback