Andra Advent

Datum: 2011-12-04 ♥ Tid: 13:31:28
God morgon på er, idag är det andra advent, yeeah :D
Gårdagen var underbar! Vid halv tolv hämtade vi upp Emelie och körde sedan till Sarah. Det första vi gjorde var att sätta oss vid datorn för att planera! :D iiiih! Internet hakade typ, så vi tog en liten paus och gjorde pepparkakor som blev '' JÄTTTEBRA '' fast nej.. Vi brände dem, maha! xd Luktade bränt i hela deras hus :x OBS!
Iallfall så fortsatte vi att planera och det blev ett jätte bra resultat i slutet! Kanonbra.
Mamma hämtade mig halv sex och då åkte vi hem och fixade oss för att sedan gå till Lotta och Lasse.
Vi hade vääldigt trevlig där med go mat och roliga lekar :) Lyckad lördag! Kul hela tiden!
Jag åkte hem tidigare för jag blev väldigt trött så Patrik hämtade mig, snällt. Så ringde Sarah så snackade vi en stund och sen ringde jag Emelie och så snackade vi också en stund. Hehe.
Satt på en film och så somnade jag vid tolv typ.
Idag blev jag väckt halv tio för vi skulle äta adventsfrukost som alltid är lika gott och mysigt att äta.
Sen satt jag och mamma upp granen som blev superfin i år med! 
Nu sitter jag här och har precis snackade med kåmpizar i telepånen ^^ tänkte spela sims, blev väldigt sugen på det!

puss!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback