all i want for christmas is you

Datum: 2011-12-23 ♥ Tid: 23:11:32
Hallu! ♥

Jag vann tyvärr inget på bingolotto men jag var nära!
Snart så är det den 24 December, alltså julafton ;) fast den riktiga för mig är ju på söndag, så jag får vänta extra länge! Imrgon så ska vi hem till mormor och morfar, ska bli trevligt, julmat 2 dagar i rad dock men det får väl gå ;) Tröttnar nog inte på det iallafall!
Nu hade jag tänkt att spela Sims, maha ^^ Det har jag gjort typ hela dagen förutom när jag degade framför tvn osv, men jag börjar iallafall känna mig bättre nu! Har inte tagit nässpray alls idag som doktorn sa att jag inte skulle göra och jag är faktiskt inte så himla täpt! Bara i ena näsborren, höhö ^^ Får nog bli ett spray där iallafall.
Jag kom på en sak jag inte har skrivit, jag var på Rusta innan idag med mamma och där handlade jag massa näsdukar, det var ett 10 pack med 10 näsdukar i varje, dem lär gå åt ! & så köpte jag handsprit 2 för  40, bra! Det är alltid bra att ha i handväskan när man ska ut & äta osv, jag klarar faktiskt inte av att äta utan att ha tvättat händerna, faktiskt så varjge gång jag kommer hem från skolan tvättar jag hädnerna eller från stan så det var ett jätte bra köp! Sen tycker jag inte om att ta på min hy utan att ha tvättat händerna & eftersom jag sminkar mig på mitt rum så måste jag gå ner & tvätta mig, men då är det  bättre att ha handsprit, för 1. man behöver inte gå ner varjge gång ^^ 2. Det torkar ut finnar osv, alltså bra!
Sist så köpte jag en jätte söt julgranskula! En Cupcake kula :D Den ska jag inte ha i granen men tänkte antingen sätta upp den vid speglen eller bara ha den vid smyckena osv, jätte söt är den!

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback